onsdag 21 oktober 2015

Nu har det snart gått en vecka...

Nu har snart min första vecka tagit slut här på Fågelsta skola och jag har blivit varmt välkommen av era härliga barn och Jaana.

Jag vill berätta lite för er föräldrar vem jag är som era barn träffar varje dag i skolan. Mitt namn är Anna Holmgren och jag är född och uppväxt i Skåne, men barnen tycker att jag pratar rätt bra svenska för att komma från Skåne. Jag är 30 år och bor tillsammans med min blivande man och vår 2-åriga son inne i Motala. Innan jag kom till Fågelsta jobbade jag som stödpedagog på en skola i Motala. Jag saknade klassansvaret och jag tyckte att det verkade så mysigt här i Fågelsta så jag valde att byta arbetsplats och det känns verkligen jättebra! Jag ska göra mitt allra bästa för att era barn ska tycka det är roligt att komma till skolan och lära sig om livet varje dag.


Behöver ni nå mig får ni gärna maila mig på anna.holmgren@motala.se


Jag ser fram emot att få lära känna både er och era barn!


Med vänlig hälsning


Anna











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar