onsdag 14 juni 2017

SOMMARLOV!

Idag har vi varit med om ännu en fantastisk skolavslutning! Fin sång och duktiga blåsare - och en rolig teater av 6:orna!

I år var avslutningen extra känsloladdad för mig... Jag kommer att sakna både barn och personal (och er föräldrar), men jag ser samtidigt fram emot nya utmaningar till hösten. Ta hand om er och ha en jätteskön sommar!!!

Ett stort TACK för det här läsåret och för sommarpresenten. Det kommer bli en hel del godsaker inhandlade från Grepstad.

Igår hade vi en riktig toppen-dag tillsammans med era barn. Vi hann med både tips-promenad, lek ute och inne, bad i jacuzzin, film och fika. Tack för att ni kunde hämta era barn hos Sandra istället för i skolan, så vi fick rå om dem lite längre!

Både jag (Petra), Sandra och Ulla tackar för tiden på Svalan. Sandra och Ulla kommer, tillsammans med Marie P, att arbeta med 3-4:an i höst.

Anna och Göran kommer att arbeta på Svalan. Svalan kommer att flytta ner till nedre våningen och vara i klassrummet bredvid Näktergalen. Att ha de både F-2:orna bredvid varandra gör att det blir lättare att samarbeta mellan klasserna. Anna kommer att ha en annan blogg till hösten, adressen kommer här: http://nouw.com/svalorna

Senare i veckan lägger jag upp lite bilder här på bloggen från de sista dagarna.

Än en gång: STORT TACK OCH HA EN UNDERBAR SOMMAR!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar